In 2019, filmmakers visit an Alabama prison to film a revival meeting. Off camera, incarcerated men whisper a message: terrible things are going on here and being kept secret. This sparks an immersive six-year investigation to discover the reality behind the walls of one of the nation’s deadliest prison systems.