Market Screening: Food Delivery
Amid tensions in the West Philippine Sea, Filipino fishermen, Coast Guard, and Navy personnel unite to deliver food to remote frontliners guarding the nation’s borders. Their mission of compassion becomes a testament to courage, resilience, and the enduring spirit of a people bound by sea and duty. Food Delivery captures how the simplest acts can nourish both a nation’s body and its soul.