Mariska Hargitay was just three years old when her mother, Hollywood legend Jayne Mansfield, tragically passed away in a car accident with Mariska in the back seat. My Mom Jayne follows Mariska Hargitay as she searches for answers about her mother—the icon illuminated by flashbulbs, the artist, the mom she never knew. Through deeply personal interviews with family and friends and a vast array of never-before-seen photos and home movies, we discover with Mariska who Jayne was, not just to the public but to those who were closest to her.