Weet je nog, de beginjaren van het internet? Gezellig inbellen onder het genot van pieeep-kraaak-krrgghh-geluiden, en daarna je MySpace-pagina bijwerken. Het vroege internet was een vrijplaats voor medenerds of anderszins vrolijk nieuwsgierigen en creatievelingen. Iemand maakte software waarmee je je eigen zine kon knutselen. Er bestond zoiets als een Electric Love Potato, die op je desktop woonde en je recepten gaf. Zelfs Microsoft bood ‘silly software’.