Market Screening: Until He's Back
Nadat Ahmed Tchiche te horen krijgt dat zijn zoon Yahya op zee is gestorven toen hij naar Spanje probeerde te komen, moet hij een manier vinden om zijn stoffelijk overschot terug naar Marokko te brengen, zodat hij en zijn familie een fatsoenlijk afscheid kunnen nemen. Een Spaanse begrafenisondernemer, een NGO-medewerker en een gevestigde Marokkaanse immigrant die in Spanje woont, worstelen allemaal om Ahmed te helpen het lichaam van zijn zoon naar huis te krijgen. Until He's Back verkent via verweven draden de gevaarlijke reis - het oversteken van de straat van Gibraltar van Afrika naar Spanje - en de moeilijkheid om de lichamen van degenen die op zee verdrinken terug te brengen.