Headprickles
In het hoogst originele universum dat de Poolse regisseur en animator Katarzyna Miechowicz met Headprickles creëert, kun je beter niet vragen naar het waarom. Een aaneenschakeling van ultrakorte scènes trekt voorbij. Een man hoort de pitten van zijn perziken zingen. Een beeldhouwende zeemeermin werkt onderwater aan een collectie voetstukken. Iemand drijft letterlijk in zijn eigen angstzweet.