Kokomo City
Tijdens het voorspel ontdekte Liyah Mitchell een wapen bij haar klant en dacht ze dat haar laatste uur had geslagen. Ze twijfelde niet, viel hem aan en raakte met hem in gevecht. Lang verhaal kort, hij bleek het wapen puur ter zelfverdediging te dragen, ze hadden alsnog seks en de transactie was rond.
De anekdotes van Daniella Carter, Koko Da Doll, Liyah Mitchell en Dominique Silver illustreren de rauwe werkelijkheid van je geld verdienen met sekswerk, als trans vrouw, als zwarte trans vrouw, in een grote Amerikaanse stad. Ze onderzoeken hun plek in de zwarte gemeenschap: hoe kijken hun moeders tegen hen aan? In een aantal ontboezemingen van mannen over hun acceptatie van trans vrouwen lijkt een sprankje hoop te gloren.
Geweld, schoonheid, wijsheid en seks wedijveren in een knallende mix van performances, fictieve scènes en interviews. Eigenhandig gefilmd, geregisseerd en gemonteerd door D. Smith, een transgender vrouw en voormalig muziekproducer, die dit portret in rokerig zwart-wit zowel rauw als gelikt als een videoclip kan laten voelen.