Elsa
Toen de hele wereldbevolking in quarantaine zat, hield de Keniaanse journalistiekstudent Elsa de moed erin met grappige videootjes die ze op Instagram plaatste. In korte, gevatte monologen en met een aanstekelijke lach becommentarieerde ze de pandemie, steevast spelend met een zonnebril en luid krakend chips etend. Zulke pittige, goudeerlijke spot was precies waar men op dat moment behoefte aan had en Elsa groeide uit tot een instagramfenomeen.
De camera volgt haar tijdens een verblijf in New York, waar Elsa zich opmaakt voor een carrière als comedian. Ze amuseert zich met kleding passen in vintagewinkels of een potje schaken in het park – naast grappenmaker is ze ook schaakkampioen. In de voice-over vertelt ze over haar nieuwe identiteit als rolmodel voor grenzeloos zelfvertrouwen en de kunst van ‘jezelf zijn’, maar ook over de tol die ze daarvoor moet betalen.