Do you remember the good old days when the internet had just begun—dialing up your connection to the charming zzzzz-screee-brrr of your modem, and then updating your MySpace page? The early internet was an open space for fellow nerds and cheerful, curious, creative minds. Someone had made a program you could use to put together your very own zine. There used to be such a thing as the Electric Love Potato, which lived on your computer desktop and gave you recipes. Even Microsoft offered “silly software.”