MILKMAN ZERO: The First Delivery
In a 30-minute stage performance in which he plays MILKMAN ZERO live on stage, Matt Romein shows how quickly and radically the interaction between human and computer can derail. Systemic violence gets normalized in the name of efficiency, and the player becomes a slave to their own tool. As he has shown in his past work, Romein nurtures a fascination with devices that enhance human potential—or dehumanize us as we increasingly bend to technology.