Market Screening: Instruments of a Beating Heart
Eersteklassers van een openbare basisschool in Tokio krijgen een uitdaging voor het laatste semester: het uitvoeren van "Ode aan de Vreugde" tijdens de ceremonie voor de nieuwe eerste klassers. Ayame, die vaak moeite heeft om de groep bij te houden, is vastbesloten een grote rol te spelen: de grote trom. Instruments of a Beating Heart, geregisseerd door Ema Ryan Yamazaki, onderzoekt het zwakke evenwicht van het Japanse onderwijssysteem tussen zelfopoffering en persoonlijke groei terwijl het de volgende generatie leert deel uit te maken van de samenleving.