Market Screening: Safe Place
Hoewel Jerod Draper een leven lang worstelde met pijn en trauma, leefde hij een gemiddeld, normaal leven in Zuid-Indiana. Tijdens de middelbare school begon Jerod van het pad af te raken nadat hij op 14-jarige leeftijd zijn beste vriend verloor en op 15-jarige leeftijd zijn eerste liefde. Om met het plotselinge verlies op zo'n jonge leeftijd om te gaan, begon Jerod te experimenteren met drugs. Na de middelbare school en tijdens zijn jongere volwassen jaren nam Jerod's middelenmisbruik toe. Gedurende zijn 20e en 30e bleef Jerod vechten voor nuchterheid terwijl hij trouwde en een dochter kreeg. Na de scheiding en het niet kunnen zien van zijn dochter vanwege middelenmisbruik, deed Jerod een gelofte om clean te blijven. Op 4 oktober 2018 - Jerod was ruim een ​​jaar nuchter, maar vocht nog steeds tegen een bekende uitdaging; de ernstige depressie en angst die werd veroorzaakt door het afbouwen van drugs. Die avond ondergaat Jerod een fatale nacht van marteling terwijl hij in hechtenis zit nadat hij is gearresteerd voor een routinematige verkeerscontrole.