Market Screening: Speak.
SPEAK. volgt vijf onverschrokken tienersprekers op een negen maanden durende reis naar de NSDA Nationals – de Super Bowl van het spreken in het openbaar – waar duizend woorden alles kunnen veranderen. Terwijl zenuwen, bevooroordeelde juryleden en flinterdunne marges hen op de proef stellen, vechten hun coaches om de programma's draaiende te houden te midden van bezuinigingen, boekverboden en een versplinterd Amerika.
Maak kennis met Noor (rechten van mensen met een beperking), Noah (geestelijke gezondheid), Sam (een trotse queer stem die politieke nostalgie uitdaagt), Mfaz (een in Soedan geboren TikTok-maker die moslimstereotypen ter discussie stelt) en Esther, een tweevoudig kampioen die een historische derde plaats nastreeft – met als doel het schoolrecord van uitvoerend producent Josh Gad te verbreken.