Market Screening: Super/Man: The Christopher Reeve Story
Het verhaal van Christopher Reeve is een verbazingwekkende opkomst van onbekende acteur tot iconische filmster, en zijn definitieve vertolking van Clark Kent/Superman zette de maatstaf voor de superheldenfilmuniversums die de cinema van vandaag domineren. Reeve speelde de Man of Steel in vier Superman-films en speelde tientallen andere rollen die zijn talent en bereik als acteur lieten zien, voordat hij in 1995 gewond raakte bij een bijna fataal paardrijongeluk waarbij hij vanaf zijn nek verlamd raakte.