Market Screening: A Swim Lesson
A Swim Lesson is een ode aan een alledaagse held: Bill Marsh, een zwemleraar die kinderen helpt hun angsten te beheersen en hun eigen kracht te ontdekken wanneer ze ondergedompeld worden in een overweldigende onbekende. Verdrinking is de belangrijkste doodsoorzaak voor kinderen van 1 tot 4 jaar in de Verenigde Staten. Marsh heeft duizenden kinderen lesgegeven en heeft samengewerkt met hun ouders en families om vertrouwen en veiligheid in hun leven te brengen. De film, geregisseerd door Rashida Jones en Will McCormack, is een goed voorbeeld van iemands toewijding om een ​​nieuwe generatie te onderwijzen en te inspireren.