Market Screening: Zurawski v Texas
Vrouwen die abortus wordt ontzegd onder de vage en genadeloze abortusverboden van Texas, bundelen hun krachten met een onverschrokken advocate om de staat Texas aan te klagen. Terwijl ze in de rechtszaal strijden tegen de staat en zijn onbuigzame procureur-generaal, komen hun traumatische ervaringen aan het licht terwijl ze vechten om hun reproductieve toekomst terug te winnen en een precedent te scheppen voor miljoenen andere vrouwen en gezinnen. Zurawski v Texas onthult de verwoestende impact van het verlies van toegang tot gezondheidszorg—en de buitengewone inspanningen van vrouwen en mannen die in de frontlinie vechten om deze rechten terug te winnen.