Market Screening: Who's Afraid of Nathan Law
Op 21-jarige leeftijd wekte Nathan Law een generatie die de beloofde democratie eiste door Hongkong 79 dagen lang vreedzaam te sluiten. Terwijl hij op zijn proces wachtte, richtte Nathan zijn eigen politieke partij op en werd hij op 23-jarige leeftijd de jongste wetgever in de geschiedenis van Hongkong. Negen maanden later stuurde de overheid hem naar de gevangenis in een poging zijn democratische beweging de kop in te drukken. Maar toen de overheid een wet wilde aannemen die dissidenten toestond om aan China te worden uitgeleverd, ging de volgende generatie demonstranten, geïnspireerd door Nathan, de straat op in de overtuiging dat geweld hun enige optie was. Who's Afraid of Nathan Law? is het volgende hoofdstuk van Joshua: Teenager VS. Superpower, een film die in 2017 de Audience Award won op Sundance.