Market Screening: The Alabama Solution
In 2019 bezoeken filmmakers een gevangenis in Alabama om een ​​revivalbijeenkomst te filmen. Buiten beeld fluisteren gevangen mannen een boodschap: er gebeuren hier vreselijke dingen die geheim worden gehouden. Dit leidt tot een meeslepend zes jaar durend onderzoek om de realiteit achter de muren van een van de dodelijkste gevangenissystemen van het land te ontdekken.