Van de Oscar-genomineerde regisseur van Honeyland komt een aangrijpend en visueel aangrijpend verhaal dat zich afspeelt in het hart van landelijk Noord-Macedonië. Nikola, een boer die worstelt met de harde realiteit van het nieuwe overheidsbeleid, kan zijn land en oogsten niet verkopen. Wanneer zijn familie vertrekt op zoek naar een beter leven in het buitenland, neemt Nikola een baan aan als medewerker van een vuilnisbelt, waar hij de gewonde witte ooievaar Silyan tegenkomt. Terwijl hij de vogel verzorgt en herstelt, ontstaat er een onwaarschijnlijke band tussen mens en dier. Het resultaat is een diep ontroerende film die ingaat op klimaatverandering, economische migratie, veerkracht en de stille kracht van verbinding.