Market Screening: Food Delivery
Te midden van spanningen in de Westelijke Filipijnse Zee bundelen Filipijnse vissers, kustwachters en marinepersoneel hun krachten om voedsel te bezorgen aan afgelegen frontliniebewoners die de grenzen van het land bewaken. Hun missie van mededogen getuigt van moed, veerkracht en de volhardende geest van een volk dat door de zee en plicht gebonden is. Food Delivery legt vast hoe de eenvoudigste handelingen zowel het lichaam als de ziel van een land kunnen voeden.