Unimaginable Red
Unimaginable Red is shown in the DocLab Exhibition, with a one-time special live presentation during DocLab Playroom: Connected Offline.
This artistic and sensual game is set in an imaginary, parallel version of Amsterdam’s red-light district, which has declared itself an autonomous island, ruled by pleasure.
Both a celebration and a protest, this game playfully blends the anarchist history and contemporary issues of this unusual neighborhood with a surreal layer of fiction.