Unimaginable Red
Unimaginable Red is te zien in de DocLab Exhibition, met een eenmalige livepresentatie tijdens DocLab Playroom: Connected Offline.
Deze kunstzinnige en zinnelijke game speelt zich af in een denkbeeldige, parallelle versie van de Amsterdamse wallen. Het Red Light District heeft zich tot autonoom eiland verklaard, geregeerd door genot.
Op speelse wijze mengt deze game de anarchistische geschiedenis en de hedendaagse vraagstukken van deze ongewone wijk met een surreëel laagje fictie. Een viering en protest ineen.