Handle with Care
Their new piece, Handle with Care, reduces theater to its absolute essence. There are no actors and no technicians. Nor is there any scenery or director. There is only the audience—and a box. Using what they find inside the participants create their own performance. How the evening will unfold is completely unknown.
Ontroerend Goed’s work has been performed worldwide since 2007, and inspired remakes in French, Mandarin, Russian, and Kazakh. Handle With Care is premiering in several places simultaneously, connecting with audiences all over the world without being physically present.