Handle with Care
In de nieuwe performance Handle with Care wordt theater teruggebracht tot zijn absolute essentie: er zijn geen acteurs, geen technici, geen decors. Geen regisseur. Alleen publiek, en een doos. Met wat ze in die doos vinden, maken de toeschouwers hun eigen performance. Hoe de avond zal verlopen weet niemand.
Het werk van Ontroerend Goed wordt sinds 2007 over de hele wereld opgevoerd, en kreeg remakes in het Frans, Mandarijn, Russisch en Kazachs. Handle with Care gaat op verschillende plekken tegelijk in première, en legt zo verbinding met toeschouwers over de hele wereld, zonder fysiek aanwezig te zijn.