Life Needs Internet 2010–2025
How do people around the globe interact with the internet on a daily basis? In what ways does it influence their lives—and how do they feel about that? For 15 years, Jeroen van Loon has been collecting handwritten letters on this subject. He now has over 1,400 letters from people of all ages, from many different cultures and from a wide range of occupations and backgrounds.
This is the first time this long-term project is being presented on such a large scale. It’s central question is this: Do we need the internet in our lives?