Life Needs Internet 2010–2025
Hoe gaan mensen wereldwijd dagelijks om met het internet? Hoe beïnvloedt het hun leven? En hoe voelen ze zich daarbij? Al vijftien jaar verzamelt Jeroen van Loon handgeschreven brieven van mensen over dit onderwerp. Inmiddels heeft hij meer dan veertienhonderd exemplaren van mensen van allerlei leeftijden, uit allerlei culturen en met uiteenlopende beroepen en achtergronden.
Het is de eerste keer dat dit langlopende project op zo’n grootschalige manier wordt gepresenteerd, met als centrale vraag: heeft ons leven internet nodig?