Market Screening: A Swim Lesson
A Swim Lesson is an ode to an everyday hero: Bill Marsh, a swim teacher who helps children manage their fears and discover their own power when submerged in an overwhelming unknown. Drowning is the leading cause of death for children ages 1-4 in the United States. Marsh has taught thousands of kids and worked together with their parents and families to instill confidence and safety in their lives. Directed by Rashida Jones and Will McCormack, the film is a prime example of one’s dedication to teach and inspire a new generation.