Nothing to See Here
Do we all see the same thing when we share the same public space? This immersive, interactive installation playfully disrupts the notion that reality is an objective truth. When participants stand in front of the mirrored cube and look through the stereoscopic spyholes, they are presented with an optical illusion created through a combination of analog and digital technologies.