Nothing to See Here
In een caleidoscopische, alternatieve werkelijkheid ziet de deelnemer van bovenaf zijn dubbelganger in zijn ‘kijkdoos’ turen, terwijl een reeks kleine gebeurtenissen zich voltrekt. Deze vervreemdende, zintuiglijke ervaring roept twijfels op over onze de waarneming van de realiteit. Kunnen we de werkelijkheid compleet (over)zien en begrijpen? Of is realiteit een eigenhandig gecreëerd construct?