Sinds 1987 observeerden en registreerden Karin en Lennart het weer elke drie uur, dag en nacht, zeven dagen per week, elke dag van het jaar, vanuit hun station bij de vuurtoren in Falsterbo, Zweden. Met "een schamele beloning en een fantastisch leven" bleven ze standvastig tijdens bevallingen, ziektes en sneeuwstormen – in 36 jaar tijd misten ze geen enkele waarneming – terwijl duizenden stations wereldwijd geautomatiseerd raakten. Verteld door de ogen van hun dochter Maja, laat dit buitengewone en hartverwarmende liefdesverhaal zien dat blijvend geluk voortkomt uit een diepe verbondenheid met de natuur en het dagelijkse ritme.