El árbol
Op de vijfde etage van een vervallen gebouw in Cuba groeit een boom. Zijn wortels zoeken meters lager naar aarde om in te wortelen.
Door de boom te filmen, reflecteert de Iraanse filmmaker Roya Eshraghi op vragen over geworteldheid. De boom wordt een metafoor voor een zoektocht: naar de band met haar vader, naar een thuis en naar de betekenis van de film zelf. Want waarom voelt Eshraghi zich zo verbonden met deze boom?