Neem een slok toverdrank en stap het digitale konijnenhol in. In deze fulldome psychotrope trip word je meegenomen op een reis waarop traditionele Peruaanse rituelen en de digitale wereld samenvloeien. Terwijl de magische drank begint te werken, lost de omgeving langzaam op: een tipi verandert in een wak’a (een plek van aanbidding van goden uit de Andescultuur), en vervolgens in voorouderlijke heiligdommen.
Drie figuren, gekleed in kostuums geïnspireerd door Peruaanse Andestradities, begeleiden je door deze overgang. Dan valt ook deze werkelijkheid uiteen. Hun lichamen beginnen te vervormen, vermenigvuldigen zich en transformeren uiteindelijk tot driedimensionale avatars. Waar begint de werkelijkheid en waar houdt jouw lichaam op?