De Libanees-Franse actrice Manal Issa was in 2022 te zien als de Franse actrice Maria Schneider in Maria Schneider, 1983 van Elisabeth Subrin. Issa speelt daarin een televisie-interview uit 1983 na, waarin Schneider vragen beantwoordde over het acteervak en de filmindustrie. In 2024 beantwoordde Issa dezelfde vragen, die Elisabeth Subrin ditmaal aan haar persoonlijk stelde.
Haar stilistisch verfijnde korte film is gebaseerd op de urenlange, bewogen gesprekken op afstand tussen Subrin vanuit de VS en Issa vanuit Libanon. Issa besloot te stoppen met acteren totdat er een wapenstilstand is in Gaza. Ook in deze film verschijnt ze niet voor de camera. We zien slechts een brandende sigaret, een kop koffie, een telefoon en een vaas met droogbloemen in een café ergens in Beiroet.
De vragen zijn niet te horen, alleen haar pijnlijk eerlijke antwoorden. De beklemmend lege ruimte – ze is er, maar ook weer niet – is met een statische camera gefilmd op 22 september 2024, slechts enkele uren voordat het Israëlische leger de bombardementen op Libanon opvoerde.