Asparagus Bear
Korte interviews met dorpsbewoners tonen hoe het berenverhaal tweespalt zaait in het dorp. Gesprekken tegen de achtergrond van de sfeervolle restaurants, straten en terrassen worden afgewisseld met fragmenten van video’s, sociale media en suggestieve filmpjes van dichtbegroeide bossen. Het berenverhaal wordt van alle kanten bekeken en benaderd, in een geestige, boeiende microanalyse van de menselijke voorliefde voor mooie verhalen en de kracht van de online geruchtenmachine.