In 36,000 Ways (Site-Specific Installation)
Deze installatie is de nieuwste tak in een groter, doorlopend project van de Tunesisch-Belgische kunstenaar en voormalige oorlogscorrespondent Karim Ben Khelifa. Hij verkent op uiteenlopende manieren hoe oorlog wordt gemedieerd, wordt herdacht en hoe het zich in ons nestelt. De titel In 36,000 Ways slaat op de pakweg 36 duizend scherven waarin een fragmentatiewapen bij ontploffing uiteenspat, ieder voor zich een dodelijk projectiel. Maar in deze installatie wordt dit voorwerp dat werd gemaakt om te vernietigen een roep om reflectie, empathie en verzet.