MILKMAN ZERO: The First Delivery
In een halfuur durende theatervoorstelling waarin hij op het podium MILKMAN ZERO speelt, laat Matt Romein zien hoe snel en drastisch de interactie tussen mens en computer kan ontsporen. De speler wordt slaaf van zijn eigen gereedschap en systematisch geweld wordt genormaliseerd in de naam van efficiëntie. Zoals hij in eerder werk al liet zien, koestert Romein een fascinatie voor technologische hulpmiddelen die het menselijk functioneren verbeteren. Of juist leiden tot het tegendeel: ontmenselijking, doordat gebruikers zich steeds meer plooien naar de technologie.