The Sessions
Tijdens haar sessies traumatherapie vertelt een jonge student hoe ze is verkracht door iemand die ze vertrouwde. Haar gezicht krijgen we niet te zien, in plaats daarvan focust de camera op het gezicht van de therapeut. The Sessions voltrekt zich vrijwel volledig in deze ruimte, waar de anonieme vrouw openlijk over de impact van de verkrachting spreekt. Buiten haar therapie durft ze er met niemand over te praten. Alleen haar vriend weet wat er is gebeurd.
Tegelijkertijd wordt haar verkrachter ondervraagd door de politie. Die gesprekken krijgen we niet te zien, maar we horen erover in telefoontjes die de jonge vrouw heeft met het gerechtshof. Daar kunnen ze haar weinig vertellen. Ook de politie blijkt weinig voor haar te kunnen betekenen.