kiss kiss bang bang
Director Ollie Launspach is making his graduation film at the Netherlands Film Academy about what it’s like for his girlfriend Sterre Mulder that he’s transitioning. But over the course of their tender yet halting conversations, she makes him realize that his wariness mainly reveals his own insecurities.
Even when the intimate conversations become uncomfortable, there’s still room for laughter. And the more the insecurities, doubts and misunderstandings come to light, the more kiss kiss bang bang becomes a declaration of love to a relationship that embraces all of this, both literally and figuratively.