Auto Queens
Mohana is voorzitter van de eerste vakbond voor vrouwelijke tuktuk-chauffeurs van Tamil Nadu, een deelstaat in het zuidoosten van India. In de drukke straten van Chennai beweegt ze niet alleen haar tuktuk door het verkeer, maar navigeert ze ook door een seksistisch en patriarchaal systeem om gelijke kansen voor vrouwelijke chauffeurs te bewerkstelligen. Ze ondervindt constante tegenwerking en er zijn dagelijkse discussies en vernederingen.
Gelukkig heeft ze een medestander in vriendin Leela, die eveneens chauffeur is en zich bepaald niet laat intimideren door de vele collega’s in dit door mannen gedomineerde beroep. Mohana en Leela vormen een memorabel duo, dat de ogen ferm op de bal gericht houdt. Ondanks de verschillen in aanpak verrichten de twee baanbrekend werk en inspireren ze zo een groeiende groep Indiase vrouwen.