Air Horse One
In een korte documentaire volgt Lasse Linder het reisschema van Legacy, een vijftienjarige merrie die wordt gerekend tot de absolute wereldtop. Hij toont de constante zorg en persoonlijke aandacht waarmee het paard wordt omringd, maar ook de problemen die foutieve douanepapieren kunnen opleveren.
Veel is gefilmd vanuit het perspectief van het paard, waardoor de wereld constant wordt begrensd door de spijlen in staldeuren of de dwingende beweging van een loopband. Als Legacy weer terugkeert op het thuishonk in Florida, stelt haar eigenaar dat haar ‘meisje’ een geprivilegieerd leven leidt.