An Open Field
Op 10 maart 2019 stort een Boeing 737 MAX neer, zes minuten na het opstijgen vanaf het vliegveld van Addis Abeba, Ethiopië. Alle 157 inzittenden komen om, onder wie Max Thabiso Edkins, de jongere broer van regisseur Teboho Edkins. Hij besluit samen met zijn vader, filmproducent Don Edkins, naar de plek van de ramp af te reizen om iets tastbaars te zoeken in hun rouw.
Het mededogen in de ogen van de mensen die ze ontmoeten staat in schril contrast met de berekenende houding van vliegtuigfabrikant Boeing. Ondertussen dompelt de filmmaker zich onder in de geluiden van de plek des onheils, alsof hij op die manier dichter bij zijn broers geest tracht te komen.