JessZilla
Jesselyn Silva denkt niet dat ooit iets te moeilijk voor haar zal zijn. Deze piepjonge bokser uit New Jersey, die zichzelf ook wel ‘JessZilla’ noemt, heeft het over haar Olympische droom, die eindelijk binnen handbereik lijkt te liggen. De tiener traint al vanaf haar zevende keihard om de beste te worden in een door mannen gedomineerde wereld. Geeft niks: ze is minstens zo stoer als de rest. Haar vader Pedro weet ook hoe hard ze voor zichzelf kan zijn, waardoor hij zich soms zorgen om haar maakt als ze in de ring staat.
Gedurende de jaren dat deze documentaire haar volgt, wordt ze drie keer nationaal kampioen. De vader en zijn goedgebekte dochter worden tussen de opnamen in de ring en thuis door geïnterviewd over het boksen, maar ook over hun gezinssituatie en hun filosofie over topsport, het leven en de toekomst. Snelle nieuwsitems bevestigen ondertussen het beeld van een Amerikaanse droom in wording. Tot Jesselyn rond haar vijftiende te horen krijgt dat zij een agressieve hersentumor heeft en de gezinsleden hun levensvisie grondig moeten bijstellen.