happiness
It’s hard to sleep these days—too much blue light, people say. Maybe they’re right: 16 hours a day staring at screens, monitoring all social media and group chats, seeing messages from Palestine, Congo, Kurdistan, Sudan, Lebanon.... Is it the blue light that keeps sleep away, or the relentless misery witnessed on the screen, and the restless urge to join the collective struggle against it? How to sleep in times of genocide? This desktop documentary intersperses journal-style texts with videos and social media posts, as well as the results of a web search for solutions to sleep problems.
Instead of looking at a screen, you can try looking out of the window. But the streets of Amsterdam offer no relief: mounted riot police are on their way to forcibly break up protests.