Better Go Mad in the Wild
Het lijkt wel een sprookje: een eeneiige tweeling woont al hun hele leven op een afgelegen boerderij in het Boheemse Woud. Ooit deelden de twee broers hun kamer, maar nu scheidt een muur hun vertrekken. Soms geven ze sigaretten aan elkaar door via een gat in die muur.
Franta en Ondra zijn kluizenaars. Ze brengen hun dagen samen door, met hun kippen en koeien. Ze kibbelen, drinken en roken joints. Ze slapen buiten, rennen hun vee achterna, en dagen elkaar uit met armpje drukken. Ondertussen delen ze hun levensfilosofie. Ritmische beelden van hun dagelijks bestaan worden afgewisseld met biografische details, overgeleverd door een pratende koe.